Bimcell 5 TL ile İnternet Paketi

Bimcell kullanıcıları çok şanslı, gerçekten şanslıar diğer operatörlerin yapmadıklarını yapmaya devam ediyor. Bu yazımda karşılaştırma ya da diğer operatörler ile bir kıyaslama yapmayı planlamıyorum . Ama sanırım elimden gelmeyecek bimcell kullanıcıları neden şanslı demiştik az önce , 5 TL ile 250 MB internet veren bşka bir operatör olamaz herhalde . Hadi gelin bunu bir inceleyelim . Vodafone Haftalık 500 Mb sunuyor 5 Tl ile alınabileceklere baktıgımızda ama bu yeterli değil ki ben whatsapp kullanıyorum ve 1 ay bu 250 mb bana yetiyor neden 1 hafta için 5 tl ödeyelim değilmi ? Gelin turkcell'i analiz edelim.. Turkcell'e baktım şuan aramadığım taramadıgım yer kalmadı ama 5 tl ile alınacak en düzgün internet paketini şuan buldum .. Turcell 5 Tl ile alınabilecek 2gb bulunuyor evet çok güzel değilmi ? Ama bu paketi sadece bir gün kullanabiliyoruz .

Biliyorsunuz, sitemiz üzerinden bimcell kontör yükleme işlemi yapılmaktadır siz de bimcell kullanıyorsunuz ve bimcell kontör yükleme işlemi nasıl yapılır bilmiyorsanız bizi takip etmeye devam edin. Mutlu yarınlar..
Google+ Paylaş

Hakkında Adnan100

Blog yazarı hakkında kısa bir açıklama
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder